Strona:
Strona główna » O VOICEWORKS » Nasze Wdrożenia

SIPxchange ECS w NetPremium Sp. z o.o.

Zapotrzebowanie Klienta

Klient posiada dwie lokalizacje (Wrocław i Warszawa) w których łącznie pracuje ponad 100 pracowników.   Z uwagi na profil biznesowy Klienta (obsługa wniosków ubezpieczeniowych) znacząca część tych stanowisk zarówno w lokalizacji Wrocławskiej jak i Warszawskiej to stanowiska typu CallCentre.  Charakterystyką klienta jest wzajemne przenikanie się struktur Warszawskich i Wrocławskich i tym samym potrzeba pracy na centralnie zarządzanym i logicznie spójnym systemie telefonicznym w obydwu lokalizacjach.  Dodatkowo doświadczenia Klienta z użytkowania tradycyjnego PBXa kierowały na rozwiązanie które może elastyczniej dostosować się do dynamicznego wzrostu liczby pracowników jak i zmieniającej się metodologii pracy. Ostatnim wyzwaniem było błyskawiczne dostarczenie systemu (2 tygodnie od podpisania Umowy z uwagi na przeprowadzke do nowej siedzieby).  czytaj dalej

Sangoma SMG ss7 solution w GTS Energis

Zapotrzebowanie Klienta

W konsekwencji nowych regulacji UKE wiodący Polski operator telekomunikacyjny firma GTS Energis musiała w krótkim czasie uruchomić system realizujący przedzapowiedzi cenowe na swoich numerach typu Premium.  Dostarczana platforma musiała realizować jednostronne połączenie audio przed rozpoczęciem taryfikacji za połączenie, realizacja takiego scenariusza jest możliwa przy wykorzystaniu sygnalizacji ss7.  Dodatkowym wymaganiem była łatwa konfiguracja nowych numerów i przedzapowiedzi jak i efektywny system monitoringu z uwagi na olbrzymie znaczenie usługi dla przychodów Operatora.  W pierwszym etapie instalacji platofrma miała obsługiwać 32 porty E1 a docelowo wraz z uruchamianiem innych usług 64 E1.  czytaj dalej

Open SER w Telewizji Kablowej Petrus

Zapotrzebowanie Klienta

Po kilku miesięcznych próbach dostarczenia platformy realizującej telefonię IP w oparciu o protokół SIP przez konkurencyjnego dostawcę firma Petrus zwróciła sie do VoiceWorks z zapytaniem o wdrożenie telefonii SIP w oparciu o technologie Open Source.  Wymaganiem klienta był stabilny system mogący obsłużyć do kilkudziesieciu tysięcy abonentów i realizujący pełną gamę usług dodanych sprzężony z systemem billingowym wdrożonym w TK Petrus przez firmę Comfortel.  czytaj dalej

SIPxchange w Kancelarii Prawnej WKB

Zapotrzebowanie Klienta

Klient posiada dwie lokalizacje (Poznań i Warszawa) w których łącznie pracuje ok. 80 pracowników.  Typ pracy charakteryzuje się ciągłą kooperacją pomiędzy prawnikami w Warszawie i Poznaniu jak i posiadaniem tylko jednego administratora iT w Warszawie.  Tym samym sytem musiał charakteryzować się trzema cechami:

  • logicznie spójna numeracja i darmowe rozmowy pomiędzy oddziałami
  • centralnie zarządzane telefony i ustawienia
  • możliwośc telekonferencji i przygotowanie systemu na videokonferencje zintegrowane z systemem telefonicznym

Z uwagi na profil pracy WKB system musiał cechować się absolutną niezawodnością jak i elastycznym rozwojem wraz z ciągłym wzrostem liczby pracowników.  czytaj dalej

SIPxchange w Holme Place. 

Zapotrzebowanie Klienta

Międzynarodowy potentant branży Fitness firma Holmes Place, w krótkim czasie otwierał 4 kluby na terenie Warszawy i poszukiwał rozwiązania telefonicznego pozwalającego na szybkie uruchomienie spójnej telefonii IP zarówno w biurze zarządu, otwieranych klubach jak i tymczasowych punktach sprzedaży.  Wyzwaniem wdrożenia była heterogeniczna sieć (różni dostawcy łączy internetowych i telefonicznych) w każdej lokalizacji.  czytaj dalej

FaxServer w telewizji-N

Nowo powstały operator telewizji cyfrowej budował zaplecze call centre w oparciu o system Avaya.  Jeden z wymaganych komponentów to fax serwer przyjmujący fax i konwerujący go na załącznik PDF który następnie wysyłany jest na odpowiedni adres email.  Dodatkowym wymaganiem klienta było to, aby pierwsza strona faxu była widoczna w podglądzie poczty email.  VoiceWorks dostarzczyło fax serwver oparty o zmodyfikowane i uzupełnione oprogramowanie projektu CallWeaver, server SUN x2100 oraz kartę Sangoma a102e. 

FaxServer w Home.pl

Wdrażany przez Klienta system call centre oparty o oprogramowanie Asterisk cechował się stosunkowo wysokim odsetkiem źle odebranych faxów.  Z uwagi na kluczowe znaczenie tej fomy komunikacji dla Klienta firma dostarczająca system call centre do Home.pl zdecydowała się na skorzystanie z rozwiązania firmy VoiceWorks.  Oprócz serwera faxów opartego o zmodyfikowane oprogramowanie CallWeaver, serwer SUN x2100 oraz kartę Sangoma a101e, wykorzystano bramkę Patton Electronics SN4960 do elastycznego kierowania połączeń pomiędzy sytemem call centre a serwerem faxów. 

Asterisk w Ultimo Sp. z o.o.

Ultimo to jedna z największych firm w Polsce obsługującej wndykacje wierzytelności.  Ten skomplikowany proces wymagał elastycznego systemu Call Centre który rozwijałby się razem ze zmieniającymi się procesami biznesowymi klienta.  Inźynierowie z naszej firmy byli odpowiedzialni za projekt systemu serwerów opartych na Asterisku zapewniających telefoniczną podstawę tego systemu.  Przy pomocy spnosorowanego przez HaloKwadrat modułu ICD uruchomione zostały sterowalne z zewnątrz kolejki ACD oraz interfejs oparty o komunikator Jabber pozwalający systemowi klienta na sterowanie połączeniami w systemie CC przy pomocy swoich aplikacji napisanych w Javie.  Call Centre Ultimo jest jednym z największych call centrów w Polsce i liczy ok. 200 stanowisk od dwóch lat działających na dostarczonym przez nas rozwiązaniu.  Międzynarodowym następwstwem projektu w Ultimo było powstanie projektu Aefirion obecnie znanego pod nazwą CallWeaver.

 

 

 

 

 

 

Kontakt

VoiceWorks Sp. z o.o.

ul. Polna 46/14

00-644 Warszawa 

t: +48228753293

f: +48228753294

Formularz Kontaktowy

Mapa dojazdu

              gts

               n-tv

               telekontakt24

                holmes

                wkb

                petrus

                netpremium

               

 

DLA FIRM DLA OPERATORÓW Call Center O VOICEWORKS KONTAKT
© 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone VoiceWorks
Projekt i wykonanie: gawinet