Strona:
Strona główna » DLA FIRM

Rozwiązania Contact Center, UC IP PBX i Telekonferencyjne

Filozofia wszystkich rozwiązań VoiceWorks to optymalne dobranie i integracja rozwiązań programowych i sprzętowych, komercyjnych i open source -  tak by stworzyć stabilny i elastyczny system zgodny z dzisiejszymi i przyszłymi potrzebamii Klienta.  Dzięki odpowiedniemu dobraniu produktów migracja firm na zawansowane rozwiązania Unfiied Communication czy Multimedia Contact Center nie musi być ani bolesna ani droga. 

OneContact - Multimedialy system Contact Center

OneContact to stworzony przez firmę Collab multimedialny contact center w całości oparty o sygnalizację SIP.  OneContact obsługuje wszystkie możliwe kanały komunikacji klienta takie jak Głos, Email, SMS, Video i chat.  Podstawową cechą OneContact jest traktowanie wszyskich kanałów w jednej spójnej strategii optymalizacji kontaktu z klientem i pracy agenta. 

Architektura OneContact pozwala na całkowity geograficzne rozproszenie systemu tak by Agent czy też supervisor pracowali w dowolnym miejscu z dostępem do internetu i desktopem.  OneContact został z powodzeniem wdrożony w takich firmach jak Vodafone, ING, Tata Communications i wielu innych wiodących firmach z sektora finansowego, telekomunikacyjnego i retailowego. 

Rozwiązanie OneContact uzupełniane jest przez VoiceWorks systemami text2speech, rozpoznawania mowy, rozpoznawania poczt głosowych, systemami fax2email sms2email.  Dowiedz się więcej. Obejrzyj video o OneContact.

3CX IP PBX- Prosta i tania zintegrowana komunikacja dla Firm

3CX to centrala IP typu Unified Communications - czyli integrująca komunikację głosową z innymi mediami typu video, fax, email, czat czy SMS.  3CX jest w pełni oparta o protokół SIP i tym samym idealnie nadaje się zarówno do jedno jak i wieloodziałowych firm. 

Oprócz bogatej funkcjonalności 3CX wyróżnia się niskimi kosztami licencji i wdrożenia, nieograniczoną rozbudową nawet do ok. 1000 końcówek oraz prostotą zarządzania.  3CX może spełniać funkcje Call Center jak i integrować się z popularnymi CRMami (np. Salesforce, Microsoft Dynamics, Sage czy SugarCRM). 

Z uwagi na oparcie o protokół SIP, 3CX może być wdrożony w pełńej integracji z systemami video konferencyjnymi takich firm jak Polycom, LifeSize i innych.

3CX to międzynarodowo uznany produkt wdrożony w tysiącach firm.  W Polsce VW wdrożył 3CX w takich firmach jak Exim Tours, Akademia im. Leona Koźmińskiego, w kancelarii prawnej WKB.  Dowiedz się więcej.

VW Call Center Suite - W pełni funkcjonalne open source call center

VW CallCenter Suite (VW CCS)  to rozbudowana platforma Call Center oparta o otwartą platformę głosową FreeSWITCH.    VW CCS może obsłużyć kilkuset agentów i posiada rozbudowane możliwośći ACD, IVR, integracji z bazami danych i systemami CRM.  VW CCS posiada dodatkowe moduły nagrywania, zarządzania agentami oraz raportowania z pracy call center.  VW CCS został wdrożony na potrzeby takich firm jak Comarch SA, Polska Grupa Farmaceutyczna czy Qumak Sekom.  Dowiedz się więcej.

Meduzo - Bezpłatna Platforma Telekonferencjna

Meduzo to rozwiązanie hostowane pozwalające na prowadzenie, planowanie, zarządzanie i nagrywanie telekonferencji dla dowolnej ilości uczestników.  Meduzo jest bezpłatne mimo że funkcjonalność Meduzo jest absolutnie unikalna na rynku systemów telekonferencyjnych.  Bez żadnych oporów możemy powiedzieć że jeżeli twoja firma korzysta z telekonferencji to znalazła właściwe rozwiązanie.  Dowiedz się więcej.

 

 

 

 

Poszukujesz innego rozwiązania?  Skontaktuj się z nami, dzięki wykorzystaniu oprogramowania open source (sipXecs, FreeSwitch) i wiedzy zdobytej we wdrożeniach operatorskich i call center jest duże prawdopodobieństwo, iż jesteśmy w stanie wdrożyć rozwiązanie jakiego potrzebuje twoja firma.

 

 

Kontakt

VoiceWorks Sp. z o.o.

ul. Polna 46/14

00-644 Warszawa 

t: +48228753293

f: +48228753294

Formularz Kontaktowy

Mapa dojazdu

DLA FIRM DLA OPERATORÓW Call Center O VOICEWORKS KONTAKT
© 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone VoiceWorks
Projekt i wykonanie: gawinet